Dlaczego teraz nie czas na wsparcie Premium ad

Affordable Care Act (ACA) uruchamia proces eksperymentowania i zmiany, w tym wdrażanie odpowiedzialnych organizacji opiekuńczych, płatności powiązane, badania porównawcze skuteczności, centrum innowacji i niezależna rada doradcza ds. Płatności, która ma na celu transformację finansowania i dostawa opieki zdrowotnej. ACA zmniejsza również zwroty kosztów dla niektórych dostawców, obcinając wydatki Medicare o 500 miliardów dolarów w ciągu następnej dekady. Żadna część ACA nie nakłada ciężaru kontroli kosztów na beneficjentów. Co więcej, obecne prawo ogranicza rozwój Medicare do tego samego celu, który oferuje Domenici-Rivlin i Wyden-Ryan. Tradycyjne Medicare jest lepiej zorganizowane niż prywatne plany, aby osiągnąć ten cel bez szkody dla zarejestrowanych.
W rzeczywistości większość elementów konkurencyjnego systemu, do którego poszukiwani są kupcy, już istnieje. Dotychczasowe wyniki nie są zachęcające. Osoby zapisujące się na program Medicare mogą wybierać spośród tradycyjnych programów Medicare i wielu prywatnych planów, w tym organizacji opieki zdrowotnej. Chociaż te prywatne plany zostały wypłacone ponad średni koszt tradycyjnego Medicare, trzy czwarte zarejestrowanych pozostało w tradycyjnym systemie. Nawet jeśli odejmie się te dodatkowe płatności od prywatnych planów, ich koszty przekroczyły koszty tradycyjnego programu Medicare – o 2% w miastach, o 6% na obszarach wiejskich.
Ponadto, ACA tworzy państwową giełdę ubezpieczeń zdrowotnych, podobnie jak te, które wspierają zwolennicy premii za Medicare. Giełdy państwowe przyjmą około 29 milionów osób, z których wiele otrzyma subsydia (vouchery) w celu pokrycia części kosztów ubezpieczenia z prywatnych planów. Byłoby nierozważne, aby przenieść populację Medicare na giełdy, zanim problemy z ustanowieniem giełd ACA zostały rozwiązane. Populacja Medicare jest większa, prawie 50 milionów, i znacznie trudniejsza niż ta objęta ACA, ponieważ wielu beneficjentów Medicare cierpi na upośledzenia umysłowe lub pewien stopień demencji. Rozpoczęcie wymiany ACA zapewni dodatkowe informacje, które będą pomocne przy podejmowaniu decyzji o tym, czy mogą również zajmować się rejestracją Medicare.
W sferze opieki zdrowotnej i poza nią polityczna opozycja wobec regulacji rządowych nasiliła się. Nie ma natychmiastowej perspektywy, że Kongres uchwali i utrzyma rygorystyczne regulacje – czyli limity na oferty i nadzór sprzedaży – konieczne, aby konkurencja pomiędzy ubezpieczycielami i tradycyjnymi działaniami Medicare przebiegała sprawnie i uczciwie. Do tej pory ubezpieczyciele byli w stanie wyeliminować najlepsze algorytmy dostosowania ryzyka. W związku z tym, nawet jeśli pomysły wsparcia premii wyglądają obiecująco na papierze, ekonomia polityczna Medicare daje wystarczające powody do ostrożności. Śmietany i pomyłki dla beneficjentów w dzisiejszym programie Medicare Advantage uzasadniają ostrożność w zakresie wsparcia premium.
Zwolennicy wsparcia premium twierdzą, że Medicare Part D, która ma strukturę wsparcia premii, pokazuje, że konkurencja utrzymuje wydatki, a beneficjenci dokonują mądrych wyborów. Ich roszczenia są nieuzasadnione. Chociaż wydatki na leki w ramach części D przypadające na jednego uczestnika są niższe niż pierwotnie zakładano, wydatki na leki niezwiązane z Medicare są jeszcze niższe niż w przeszłości. Ponadto, przeciętni respondenci wybierają plany, które narażają ich na większe ryzyko finansowe niż najlepsze dostępne opcje. them.3 Najważniejsze, ponieważ część D nie ma opcji publicznej, nie może dostarczyć dowodów na to, czy prywatne plany są lepsze czy gorsze niż plan rządowy.
Tak więc, chociaż prawdą jest, że Medicare jest kluczowym motorem długoterminowych wydatków federalnych, nie wierzymy, że ostatnio proponowane reformy wsparcia premium są rozwiązaniem
[hasła pokrewne: wzorcowanie mierników, gdynia psycholog, porady psychologiczne ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: gdynia psycholog porady psychologiczne wzorcowanie mierników