Los reformy służby zdrowia – czego można się spodziewać w 2012 roku

Ustawa o ochronie pacjenta i przystępnej cenie 2010 (ACA) jest prawdopodobnie najważniejszym ustawodawstwem dotyczącym zdrowia wprowadzanym od pokoleń. Jakkolwiek niezwykłe jest osiągnięcie polityczne i polityczne, to, co faktycznie osiągnie reforma, w dużej mierze jeszcze nie zostanie ustalone. To, czy spowalnia wzrost kosztów, zwiększa dostęp do opieki, czy poprawia jakość opieki, zależy od sposobu jej wdrożenia. Chociaż główne elementy prawa nie wchodzą w życie do 2014 r., Los ACA zależy od wyniku czterech kluczowych wydarzeń w 2012 r. Pierwszy to sesje legislacyjne z 2012 roku. Jedną z charakterystycznych cech ACA jest rola przypisywana państwom1. Państwa podejmują ważne decyzje dotyczące puli wysokiego ryzyka, regulują rynek ubezpieczeń komercyjnych, kwalifikują Medicaid, tworzą wymianę ubezpieczeń zdrowotnych, dzięki której małe firmy i osoby fizyczne mogą więcej łatwo porównywać i kupować plany, a także zgodnie z wytycznymi wydanymi w grudniu 2011 r., definiującymi podstawowe pakiety świadczeń zdrowotnych. Państwa, które nie spełnią określonych wymagań do stycznia 2013 r., Stracą kontrolę nad wymianą do rządu federalnego. Chociaż niektóre państwa będą mogły działać administracyjnie i poprzez porządek wykonawczy – jak zrobił to gubernator Lincoln Chafee (I) z Rhode Island – wiele z tego, co muszą zrobić, wymaga prawodawstwa. Sesja w 2012 r. To ostatnia szansa, którą państwa muszą podjąć przed terminem wyznaczonym na styczeń 2013 r.
Zdecydowana większość państwowej działalności legislacyjnej odbędzie się między styczniem a czerwcem. Co najmniej 40 stanów ma rozpocząć sesje w 2012 roku do połowy lutego. Prawie 75% osób będzie miało sesje trwające krócej niż 6 miesięcy, więcej niż tuzin spotka się na mniej niż 3 miesiące, a cztery nie są planowane w ogóle. Termin sesji ustawodawczych stanu jest szczególnie ważny, biorąc pod uwagę moment drugiego wydarzenia, orzeczenie Sądu Najwyższego o konstytucyjności ACA, które ma zostać wydane przed końcem czerwca. Biorąc pod uwagę, że tylko dziewięć stanów ma sesje w lipcu, czekanie do końca czerwca, aby zobaczyć, jak reguluje Trybunał, byłoby ryzykowną strategią dla wielu państw, które domyślnie mogą scedować kontrolę kluczowych elementów na rząd federalny.
Decyzja Trybunału będzie miała daleko idące konsekwencje polityczne. Możliwe, że całe prawo zostanie zlikwidowane lub że ustawa o przeciwdziałaniu wypadkom będzie interpretowana w ten sposób, że kary za nieotrzymanie ochrony ubezpieczeniowej nie mogą zostać podważone, dopóki nie zostaną zebrane i że w związku z tym sądy nie powinny rządzić do czasu uzyskania mandatu operacyjne w 2014 r. i podatki są oceniane w 2015 r. Najbardziej prawdopodobne scenariusze są jednak takie, że prawo zostanie utrzymane, lub że pojedynczy mandat, ekspansja Medicaid lub oba zostaną uznane za niekonstytucyjne, ale pozostała część prawa będzie obowiązywać2 Mimo że większość reformy opieki zdrowotnej pozostałaby w mocy, jej zalety polityczne zostałyby znacznie osłabione. Na przykład, zakazanie ubezpieczycielom wykluczania zarejestrowanych na podstawie istniejących wcześniej warunków bez mandatu, który każdy uzyskałby, będzie motywować ludzi do zakupu ubezpieczenia tylko wtedy, gdy są chorzy. Bez rozszerzenia Medicaid reforma zrobi znacznie mniej, niż w przeciwnym razie zmniejszyłaby liczbę nieubezpieczonych Amerykanów.
Bez względu na to, jak rządzi Sąd Najwyższy, termin podjęcia decyzji podczas upałów kampanii prezydenckiej gwarantuje, że będzie miał poważne konsekwencje polityczne
[przypisy: zabiegi ambulatoryjne, leki na serce nazwy, prywatny gabinet psychologiczny ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: leki na serce nazwy prywatny gabinet psychologiczny zabiegi ambulatoryjne