Nowe środki zaprzestania palenia przez wspólną komisję – czy szpitale zrobią właściwe rozwiązanie ad

W związku z powyższym, poprzedni zestaw środków koncentrował się na ograniczonej populacji i nie wymagał, aby szpitale zapewniały skuteczne interwencje zaprzestania palenia, takie jak leki doradcze lub opiekuńcze zatwierdzone przez Agencję ds. Żywności i Leków i zalecane w wytycznych Klinicznych praktyk w zakresie zdrowia publicznego z 2008 r. Dotyczących stosowania tytoniu Uzależnienie.2 Ponadto niedawna analiza udowodniła, że szpitale były w stanie pograć w system , osiągając 100% wynik w zakresie leczenia uzależnień od tytoniu, 5 co skłoniło krajowe forum jakości do zaprzestania stosowania tytoniu jako środka jakości. . Podsumowując, poprzedni zestaw mierników wydajności był krótki. Wiele szpitali zgłosiło wysokie wskaźniki zgodności, ale w rzeczywistości zbyt wielu użytkowników tytoniu opuściło szpitale z niewielką pomocą. Obecne mierniki wyników zostały opracowane przez dobrowolny zewnętrzny panel doradców technicznych (TAP) powołany przez Komisję Wspólną w 2009 r. I obejmujący ekspertów w dziedzinie nauki i praktyki leczenia uzależnienia od tytoniu. Zarzad tego panelu, któremu służyliśmy, polegał na wydawaniu zaleceń dotyczących nowych środków Wspólnej Komisji, która następnie podejmowałaby ostateczne decyzje. Głównym celem TAP było zapewnienie, że wszelkie nowe miary wydajności będą wymagały dostarczenia opartego na dowodach poradnictwa dotyczącego uzależnienia od tytoniu i leków dla wszystkich przyjmowanych pacjentów, którzy używają tytoniu. W 2011 r., Po testach pilotażowych w 24 szpitalach, publicznym okresie komentarzy i dodatkowych modyfikacjach, ostateczne środki zostały przyjęte przez Wspólną Komisję.
Nowy zestaw miar wydajności zaprzestania produkcji tytoniu w nowych państwach członkowskich. Po określeniu używania tytoniu przez pacjenta i stopnia zainteresowania rzuceniem palenia w momencie przyjęcia, zaleca się szczególne podejście do pobytu w szpitalu, do zwolnienia i do podjęcia działań następczych (zgodnie z wytycznymi Publicznej służby zdrowia z 2008 r.). Poradnictwo na temat środków zaprzestania palenia tytoniu opartych na dowodach i przepisywanie odpowiednich leków może mieć miejsce, o ile nie ma przeciwwskazań, a pacjent nie odmawia takiego leczenia.2 Wyjść z linii (1-800-QUIT TERAZ) jest telefonem opartym na dowodach usługa, która oferuje poradnictwo na temat zaprzestania palenia tytoniu i jest dostępna we wszystkich 50 stanach.1
Taktycznie nowy zestaw miar jest potężny, ponieważ nakazuje kompleksowe oparte na dowodach leczenie uzależnienia od tytoniu podczas hospitalizacji i po wypisie. W szczególności wymaga to, aby szpitale zidentyfikowały i udokumentowały status używania tytoniu przez wszystkich przyjmowanych pacjentów, przedstawiły zarówno doradztwo w zakresie zaprzestania przyjmowania dowodów, jak i przyjmowanie leków podczas hospitalizacji dla wszystkich zidentyfikowanych użytkowników tytoniu (w przypadku braku przeciwwskazań lub odmowy udzielenia zgody na leczenie), dostarczyć skierowanie na udzielanie porad w związku z zaprzestaniem przyjmowania dowodów oraz przepisywanie leków na odstawienie (w przypadku braku przeciwwskazań lub odmowy udzielenia zgody na leczenie) oraz dokumentowanie stanu używania tytoniu po około 30 dniach od wypisu (zob. schemat blokowy).
Czy nowy zestaw wskaźników wydajności poprawi się w stosunku do poprzedniego zestawu i czy spełni swoją obietnicę. Nasza perspektywa jest taka, że chociaż taktycznie imponujące, zestaw środków jest strategicznie wadliwy, ponieważ jego przyjęcie jest opcjonalne. Akredytowane szpitale mają obowiązek zgłaszania tylko 4 z 14 dostępnych zestawów miar wydajności wspólnych Komisji, bez żadnych wymagań, które muszą zostać wybrane
[patrz też: psycholog dziecięcy Warszawa, psychoterapeuta warszawa, Psychoterapia leczenie depresji Warszawa ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: psycholog dziecięcy Warszawa psychoterapeuta warszawa Psychoterapia leczenie depresji Warszawa