The Wyden-Ryan Proposal – Fundacja realistycznej reformy Medicare ad

Podobnie jak w przypadku innych reform, ten system wsparcia premii wejdzie w życie dopiero w 2022 r. Wyden-Ryan jest pod wieloma względami bardziej realistyczny niż wcześniejsza propozycja Ryana. Najważniejszą zmianą jest umożliwienie beneficjentom wyboru tradycyjnej opłaty za usługi Medicare, jeśli tak zdecydują. Niektórzy konserwatyści krytykują tę zmianę jako zlekceważenie4. Prawidłowo widzą tradycyjny program Medicare w jego obecnej formie jako nieskuteczny i antykonkurencyjny. Ale udawanie, że program zniknie za 10 lat, podsyca najgorsze tendencje polityków, którzy uniknęliby ważnych, ale trudnych decyzji, niezbędnych do ustalenia tradycyjnego Medicare na stabilnej fiskalnie ścieżce.
Rzeczywistość jest taka, że tradycyjna opłata za usługi Medicare prawdopodobnie będzie mieć około 57 milionów zarejestrowanych w 2022 roku i może pozostać dominującą siłą w sektorze zdrowia przez dziesięciolecia, jeśli seniorzy będą kontynuować rejestrację5. Jest to prawdopodobne w wiejskich lokalizacjach i na innych rynkach które są zdominowane przez niewielką liczbę dostawców. W takich przypadkach plany zdrowotne mają niewielką siłę przetargową i tym samym niewielkie możliwości konkurowania cenowego. Na innych rynkach, na których występuje mniejsza koncentracja i większa konkurencja wśród usługodawców, plany zdrowotne powinny być w stanie lepiej wybierać umowy i oferować osobom starszym tańsze opcje.
Ryan i Wyden wspominają o potrzebie zdroworozsądkowych reform tradycyjnego Medicare, w tym nowej struktury odliczeń i współpłacenia, limitu kosztów katastrof i nowego systemu płatności lekarzy. Spełniają główny problem: zdezorganizowany system opłat za usługi i odgórne limity na ceny za usługi powodują korzystanie z coraz bardziej skomplikowanych usług. Przeżycie programu zależy od naszej chęci dokonania istotnych zmian w ciągu najbliższych kilku lat – zanim zostanie wprowadzona główna reforma – tak aby tradycyjne Medicare mogło zapewnić opłacalną opiekę bez osuszania Skarbu Państwa.
Obecna propozycja oferuje także bardziej politycznie smaczny cel fiskalny, kosztem mniejszej liczby możliwych do zdobycia oszczędności. Zgodnie z wcześniejszą propozycją Ryana, dotacja federalna wzrośnie tylko przy ogólnej inflacji (1,5% w 2012 r., Według CBO) zamiast bardziej hojnego celu PKB plus 1% (prognozowana stopa wyniesie 4,8% w 2012 r.). Nieprzypadkowo jest to ten sam cel fiskalny ustalony dla Niezależnej Rady Konsultacyjnej ds. Płatności (IPAB) w ramach ACA.
Różnica między celami fiskalnymi o 3,3 punktu procentowego przekłada się na roczny wzrost wydatków na program o około 20 miliardów dolarów lub około 300 miliardów dolarów w ciągu 10 lat. Przyjęcie słabszego celu oznacza znaczną utratę oszczędności budżetowych, ale tylko wtedy, gdy Kongres faktycznie egzekwowałby surowsze limity. To może być mało prawdopodobne w związku z najnowszą historią. W ciągu ostatnich 8 lat Kongres uchylił nawet względnie niewielkie obniżki opłat za usługi medyczne, których wymaga formuła zrównoważonej stopy wzrostu. Oczywiście korzystny wynik CBO nie gwarantuje niższych wydatków na program.
Czy ta propozycja wsparcia premium oparta na pełnej konkurencji pomiędzy prywatnymi planami i tradycyjnym działaniem Medicare. Niektórzy krytycy twierdzą, że wsparcie premii po prostu przenosi koszty opieki na seniorów bez poprawy wydajności opieki zdrowotnej
[patrz też: poznań psychiatra, hologramy na legitymację studencką, Psycholog Wrocław ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: hologramy na legitymację studencką poznań psychiatra Psycholog Wrocław